Ledenvoordeel op aanvullende zorg

Ledenvoordeel op aanvullende zorgverzekering in 2024

Het is weer de tijd voor de keuze van de zorgverzekering. Drie zorgverzekeraars bieden leden van KBO-Brabant collectiviteitsvoordelen op de zorgverzekering: VGZ, CZ en Zilveren Kruis. De korting geldt uitsluitend op de aanvullende verzekering. Daarnaast krijgen leden bij de aanvullende zorgverzekeringen VGZ Zorgt GoedZorgt Beter en Zorgt Best en bij de aanvullende zorgverzekering CZ Leden hun contributie voor KBO-Brabant tot maximaal 25 euro per jaar vergoed.

In ONS Magazine dat komende week verschijnt, staat een handig overzicht van de belangrijkste voordelen per zorgverzekeraar. Klik op de button om dat overzicht nu al te bekijken. Leden met vragen kunnen contact opnemen met de betreffende zorgverzekeraar: VGZ via telefoon 0900-8490 – CZ via telefoon (088) 555 77 77 – Zilveren Kruis via telefoon (071) 751 00 52.