ALGEMENE REISVOORWAARDEN

1. Op alle reizen geldt een totaal rookverbod in de bus.
  2. Bij alle dagreizen is rij 1 aan de rechterzijde gereserveerd voor de reisbegeleider, deze stapt als eerste in de bus.
  3. Deelnemers aan een van de reizen dienen lid te zijn van de KBO c.q. ANBO.
  4. Bij vrije plaatsen kunnen vrienden/bekenden (geen leden) deelnemen tegen een meerprijs van €5,00 p/dag. Bij meerdaagse reizen wordt dit bedrag aanzienlijk meer, zodat u beter lid kunt worden van de KBO.
  5. Bij elke reis dient u in het bezit te zijn van een geldig paspoort of identiteitsbewijs.
  6. Deelnemers mogen geen mededeelnemers wijzigen zonder Dit is i.v.m. de reisverzekering.
  7. Opstap– en uitstapplaats is de parkeerplaats winkelcentrum Lindenburg.
  8. Tijdens meerdaagse reizen vindt een verplichte roulatie plaats in de Deelnemers aan de linker zijde gaan elke dag 2 plaatsen naar voren, de rechter zijde 2 plaatsen naar achteren.
  9. Gebruikers van een rolstoel/rollator, die zelf de bus in en uit kunnen, mogen na overleg met KBO-Reizen, aan de reizen deelnemen als ze zelf voor een begeleider zorgen die tevens KBO lid is.
  10. Door te boeken voor een reis is men verplicht aan de reis deel te nemen.
  11. Bij annulering van een dagreis binnen 4 weken voor de reisdatum dient U contact op te nemen met touringcarbedrijf van Mook die Uw annulering zal beoordelen en eventueel de reissom zal restitueren.
  12. De annuleringsverzekering bij meerdaagse reizen dient U zelf af te sluiten.
  13. U dient tijdig w.z. 15 minuten voor vertrek aanwezig te zijn.
  14. Bij opgave van een dieet, zal bij alle reizen, zoveel mogelijk rekening worden gehouden.
  15. Eventuele prijsverhogingen door de touroperator worden doorberkend.
  16. KBO-Reizen Roosendaal kan een reis zonder opgave van redenen annuleren.
  17. Door het inleveren van het boekingsformulier gaat u akkoord met deze Algemene Reisvoorwaarden.
  18. Minimale deelname per reis: 45 personen of een veelvoud hiervan.
  19. Bij geschillen beslist het bestuur van KBO afd Roosendaal.
  20. Bij een reis met een touroperator zijn tevens de reisvoorwaarden van die touroperator van toepassing.