Aqua-aerobics

Houdt u van bewegen maar heeft u rug/knie of gewrichtsklachten? Dan is Aqua-aerobic echt iets voor u!

Aqua-aerobic bestaat uit een combinatie van verschillende arm en beenbewegingen, choreografisch opgebouwd op een lekker swingende muziek in het water. Ook komt er een stuk  aqua-fitness aan bod, waarbij de nadruk ligt op de gevarenzones van de 50 plusser, zoals heupspieren. Het verbeterd de conditie en tijdens de les worden onder andere de buik en rugspieren sterker gemaakt. Dit voorkomt eventuele blessures tijdens valpartijen. Omdat het water altijd 33° C is ondervind u geen klachten met betrekking tot uw gewrichten. Juist voor mensen met reumatische klachten waardoor bewegen boven water pijnlijk of moeilijk is, is Aqua-aerobic de uitkomst.

Bij de groepen kunnen zich zowel dames als heren aansluiten.

De lessen worden onder deskundige en enthousiaste begeleiding gegeven in Zwembad ‘De Stok’ te  Roosendaal.

• maandagochtend     van 11:00 uur tot 12:00 uur
  • woensdagochtend    van 09.45 uur tot 10.45 uur
  • vrijdagochtend         van 11:00 uur tot 12:00 uur

Hebt u interesse en denkt u dat is echt iets voor mij, kom gewoon een kijkje nemen of doe een les mee. De eerste les is altijd gratis en daarna kunt u beslissen.

Dit zijn de afspraken bij deelname.

Het lesgeld bedraagt voor KBO-leden van de afdeling € 22,- p/mnd (10x) (niet in de maanden juli-augustus ivm vakanties !!)

Inhouding dmv automatische incasso.     (voor niet-afdelingsleden wordt €2,- per maand extra in rekening gebracht)

INFO:  >>  Cees Vermeulen tel: 06-5173 4070  of mail:  aquaaerobic.kbo.roosendaal@gmail.com

Aanmeldformulier AquaAerobic
  • Aanvinken: hetgeen van toepassing is