ZUMBA

Houd u van dansen maar wilt u niet gebonden zijn aan een partner dan is Zumba 50+ echt iets voor u!

Zumba is fitness en dansen op meeslepende Zuid-Amerikaanse ritmes.

Het zijn gymoefeningen, met danspassen op o.a. Latijns-Amerikaanse muziek.

De les is gemakkelijk te volgen, geen ingewikkelde danspasjes en voor iedereen geschikt. Door de aanstekelijke muziek en bewegingen van onder andere salsa, merengue, flamenco en zelfs chachacha is elke les weer een feestje. U wordt er vrolijk van en het is ook geen enkel probleem meer om de les vol te houden.

Ondertussen werkt u ook nog aan verbetering van uw conditie en spieren.

Tijdens de les worden er behoorlijk wat calorieën verbrand alleen merkt u dat nauwelijks omdat het een echte leuke en gezellige les is. Al na een paar weken merkt u verbetering van uw lichaam.

De lessen worden gegeven in Danscentrum Rottier, Vijfhuizenberg 52 te Roosendaal op maandagmorgen van 9.30 uur tot 10.30 uur en van 10.30 uur tot 11.30 uur onder deskundige en enthousiaste begeleiding.

Hebt u interesse en denkt u dat is echt iets voor mij, kom dan gewoon een kijkje nemen of doe een les mee. De eerste les is altijd gratis en daarna kunt u beslissen.

Dit zijn de afspraken bij deelname

Het lesgeld bedraagt voor KBO-leden van de afdeling € 20,- p/mnd (10x) (niet in de maanden juli-augustus ivm vakanties !!)

Inhouding dmv automatische incasso.     (voor niet-afdelingsleden wordt €2,- per maand extra in rekening gebracht)

INFO:  >>  Anneke Blom tel: 06-2552 8977 of  mail:  zumba.kbo.roosendaal@gmail.com

Aanmeldformulier Zumba
  • Aanvinken: hetgeen van toepassing is