Dynamictennis

Wat is  dynamictennis?

Dynamictennis is een attractieve racketsport voor Senioren, voor dames en heren en combineert elementen van tafeltennis, lawntennis en badminton in een nieuwe, dynamische sport.

Ja maar wat houdt dat in?

.   Lichte en verrassende vorm van tennis, gespeeld volgens

tafeltennisregels.

.   Met een superlichte gele “foambal” en een lichtgewicht tennisracket

.   Op een badmintonveld

.   Met een net op tennishoogte

Waar en Hoe?

Elke dinsdag van 10:00 tot 11:00 uur wordt er door de KBO afd Roosendaal gespeeld in de sporthal De Omganck, Molensingel 38, Wouw

U kunt vrijblijvend meespelen, lid of geen-lid tegen een aantrekkelijke contributie.

Dit zijn de Afspraken bij deelname

Het lesgeld bedraagt voor KBO-leden van de afdeling € 14,- p/mnd (10x) (niet in de maanden juli-augustus ivm vakanties !!)

Inhouding dmv automatische incasso.     (voor niet-afdelingsleden wordt €2,- per maand extra in rekening gebracht)

INFO: Jan Braat  >>  tel: 06-3205 8166 of mail >>  dynamictennis.kbo.roosendaal@gmail.com

Aanmeldformulier Dynamic Tennis
  • Aanvinken: hetgeen van toepassing is